Tidak ku sangka

namaku ku An. sebelum aku bercerita lebih panjang, aku nak describe ttg diri aku sikit. masa kat sekolah aku merupakan pelajar tumpuan. aku dikatakan mempunyai muka yg cantik tetapi yg lebih penting mempunyai bodi yg cukup menarik. aku sedar aku memanglah menjadi tumpuan pelajar2 lelaki. tetapi masa tu aku masih tidak berminat utk berkasih kerana aku bercita-cita nak masuk U.

jadi impian aku tercapai tapi setakat masuk itm aje. aku dihantar ke cawangan yg tak berapa glamour. mula-mula aku rasa kekok sebab disini siswa selalu cuba memikat aku tapi aku buat dek aje. semasa kat hostel ade kawan aku nie bawak buku ttg seks dlm islam. dlm buku tu tulis wanita amat suke kalau lelaki tu bertubuh sasa dan yg lebih penting berzakar besar. jadi impian ku adalah utk mendapat ciri2 lelaki seperti itu.
so ade seorang siswa ni bernama S cuba nak memikat aku tapi alahai badannye tak lah setegap mane tapi taklah gemuk. dalam hati aku kate mesti zakar die tak sebesar mane so aku pun tak layan sangat.tapi muke die handsomelah jugak.

die beruasaha hari2 utk mendapatkan aku. dipendekkan cerita akhirnye aku jatuh hati dgn die. dlam hati kecilku berkate takpelah, kalau itu dah rezeki aku nak buat macam mane.

satu hari di kampus aku ternampak die bermain bolasepak dipadang die tak berbaju, baru aku nampak tubuh die, walau pun tak berapa besar tapi nampak begitu sasa sekali. itu yg memebuatkan aku semakin sayang terhadap S. takpelah kalau zakar die kecik sekalipun.

setelah seminggu berkenalan baru ku tahu yg die juge berasal dari KL. so masa cuti mid term kami balik bersama satu bas, tapi jgn salah anggap kami tak buat ape2 pun sebab ramai lagi kawan yg lain.

dah sampai KL hari2 die call aku. satu hari die ajak aku keluar tengoak wayang. hari tu bukan hari cuti so lenganglah panggung. dlm cinema tu ade beberapa org couple aje.
S membawa aku tempat yg paling belakang dan hujung sekali niat kau memeng nak menonton sahaje. jadi bile start aje lampu pun padam permulaan cerita S memegang tangan aku je lepas tu di cube peluk aku dari belakang. aku tak kisahlah sebab kami pun biase buat macam tu. tapi lame2 aku rase jari die cube masuk dlm baju aku , aku cube tolak tapi die tetap berkeras. so aku relakan saje. mule2 memebelai buah dadeku dari luar saje aku terase seperti mimpi saje. lepas tu tangan cube menyeluk baju dalam kutapak tangan sungguh kasar membuatkan bertambah nikmat. die berbisik kat aku die kate puting ku kecil tapi buah dade ku sungguh power. setelah puas die meramas2 buah dadeku aku rase semakin basah seluar dalam ku aku teringin utk memegamg zakarnye tapi aku rase malu. tibe2 die kate u ouas tak kerane sungguh nikmat secara automatik kepala ku menggeleng then S tanye nak lagi nikmat tak aku menggangguk.
so die ajak aku pergi kesatu tempat dlm shopping complex tu gak dekat tangge yg jarang orang lalu. disitulah bermula segalanye. S terus menarik aku dan membuat french kiss sambil tanganye meramas2 punggung ku. aku mula mengerang kenikmatan. kemudiam die menjilat leherku sepuas2nye. then die menyuruh aku membuka bajuku tapi aku malu so terus die manearik baju aku dan tinggallah baju dalam ku yg berwarna hitam itu. after that die terus bukak baju die pulak beraki ku semakin membuak2 melihat bodinye. tanpa membuang mase tangannye terus meramas2 buah dadake dari luar akhirnye die membuka baju dalam ku apa lagi terus die nenjilat menghisap kedua2 buah dade ku. setelah puas die suruh aku memkua seluar ku, tapi aku cakap aku nak bukak seluar die dulu. die bagi so aku terus memeluk badan die dengan penuh berahi sambil menjilat tubuhnye sikit demi sikit aku turun sampailah ke seluarnye. S ingat aku nak membukak seluarnye terus tapi tak . aku mula pegang zakarnye dari luar saje masa tu aku masih lagi tak tahu saiz sebenar zakarnye dan dalam hati aku masih mengatakan yg saiz konek die mesti kecik. tapi tu semua tak penting bagiku yg penting aku rasa zakar dah dah cukup tegang. aku naik semula keatas dan membuka belt nye dgn mulut saje tapi payah sikit sebab seluar jeans tu keras sikit so tiba2 die tolong memebukakan belt die. then aku sambung buka butang die dgn mulut aku kali nie nerjaye dan unzippedkan pun pakai mulut mase tu aku tengao die dah macam tak tahan lagi. so aku percepatkan aksi ku selepas menarik seliuar jeans die aku nampak selingkar zakar yg sebesar buah timun yg besar aku sungguh2 terperanjat aku menjilat dari luar seluar dalam yg berjenama bum itu. tak tahan aku. lepas tu aku terus menarik seluar dalam nye alangkah terperanjatnye aku melihat zakar S. ape yg aku fikirkan semua tidak betul sungguhh besar dan panjang zakar S.aku cakap oh besarnye then S tanye aku suka tak, aku tak menjawab dan terus malakukan kerjaku. so firstly aku menjilat buah zakarnye sesekali terdengar gak S mengeluh kenikmatan aku menggenggam zakar S dua tapak tangan aku saje penuh dgn btgnye dan kapala zakarnye terlebih dari tapak tangan ku bayangkanlah betapa pjgnye zakar S. aku megulum zakarnye sepuas puas hati aku. aku cube kulum sampai pangkal zakar S tapi tak berjaya semakin lama semakin laju. S memegang kepala ku saje.

tibe2 S menarik ku berdiri semula die menanggalkan seluar ku dengan rakus sekali dan terus membuka panties ku yg dah basah tu. die mengangkat sebelah kakiku diatas bahunye lalu menjilat habis pantatku yg masi dare lagi. aku mengerang semakin kuat tibe2 aku merase kenikmatan yg tak terhingga sampai terpancut air maniku di muka S.dan S pun berdiri semula. mula2 S dah acukan kepala zakarnye di lubang pantatku sambil menggangkat sebelah kakiku keatas tapi tiba2 dia suruh aku baring dan mengepitkan buah dadeku then die pun masukkan zakarnye di celah lurah buah dadeku yg besar itu. aku dapat merasakan kehangatan zakarnye. semakin lama semakin laju dan aku sudah hampir 4 kali climax. setelah hampir 20 minit menolak dan menarik zakarnye, die suruh aku bangun semula dan suruh aku kembali mengulum zakarnye. kali nie S membantu dgn menolak dan menarik kepala ku. aku pun dgn sepenuh kenikmatan mengulum zakarnye sedalam yg mungkin. semakin lama semakin laju tiba2 aku terdengar nafas S semakin kuat dan die mengerang arghhhhhhhhhh!!! terpancutlah seluruh air maninye yg suam dan pekat itu kemulutku tiada setitik pun yg terkeluar. aku menelan habis air maninye itu kerana amat sayang terhadapnye dan membersihkan kepala zakarnye yg melekit itu. aku tengaok zakar die menurun sikit tapi tetap besar. then S mengucup dahiku the wish me thank you sayang. aku membalas dhn snyuman dan tell him that yg dia yg terbaik dan terpower bagiku.

keesokannye kami bejumpa biasa jer . aku tanye kenapa S tak fuck semalam. die kate yg itu akan dibuktikan pade malam pertame aku berdua. aku tanye die lagi bearape saiz zakar S yg sebenar die menjawab yg die tak pernah ukur dan cakap menerima saje pemberian tuhan. die tanye aku pulak puas tak, aku cakap aku hanye akan mengulum btgnye sahaje dan hanye zakarnye yg boleh menebusi pantatku. besok die telefon aku dan beritahu aku saiz zakarnye iaitu 6 ke 7 inchi dan lebar 3 jari die. aku kate i miss u and your cock everyday. selepas hari itu semiggu sekali kami akan melakukan nye seperti pengalaman aku dan S yg pertama.

cuma satu pesanku jgn sangke lalaki yg bertubuh kecil mempunyai zakar yg kecil contohnye S walaupun taklah berape besar badanye tapi aku sorang yg dapat menikmati kehebatan zakarnye yg pade aku sudah cukup besar dan panjang.


Nukilan