Ogie

Hai… Aper kahabr kepada semua peminat yang tak jemu-jemu mengunjungi hompage ni. 1st aku nak ucap kan sybas dan tahniah kepada mereka-mereka yang terlibat dalam menghasilkan hompage ni. Aku tak pernah jemu mengunjungi hompage ni untuk mengetahui cerita-cerita baru yang ader kat sini.

Oklah nama aku Razak dan aku lebih senang dengan panggilan Ajak. Aku nak cerita satu pengalaman sex aku dengan ex-awek aku dulu. Nama dia Ogie. Aku berkenalan dengan sewaktu aku megikuti program matrikulasi di seremban. Perkenalan aku dengannya adalah tidak di sengajakan. Kebetulan asrama ku bersebelahan dengan asrama perempuan. Jadi Boleh kata tiap-tiap hari lah aku nampak setiap awek yang keluar masuk hostel tu.

Pada satu hari, tengah aku menjemur baju kat ampaian aku ternampak laa, ader laa satu awek tu. Boleh laa tahan. Nak kata cun tu tak laa sangat tapi body dia memang buat aku menelan air liur. Jadi aku pun aper lagi try laa tackle awek tu. Entah macam mana dia bagi respon pulak kat aku. Aper lagi aku pun ajak laa dia keluar gi seremban. Dia pun setuju. So petang tu aku keluar laa ngan dak Ogie tu. Aku ajak dia gi center point seremban. Memang jarang aku terminal 1 pasal orang ramai kat situ. Center point tu orang kurang sikit baru romantik. Aku ajak dia makan kat food court yang ader kat situ. Masa tu laaaku berkenalan ngan dia lebih rapat lagi. Masa tengah makan tu aku ternampak laa bra dia yang berwarna pink, aper lagi awang aku terus tegang laa. Tapi tetek awek aku ni kecik ajer, tapi ok laa janji ader.

Entah macam mana dia perasan pulak. Aku terus pandang tempat lain. So lepas tu dia tanya, "Oooo mengintai yaa… gatal betul." Aku selamba laa jawab, "Ala normal la tu." Lepastu aku tanya beraper sais bra dia. 32A boleh laa janji ader. So sejak hari itu aku tak malu nak tanya aper sajer mengenai perempuan kat dia. Pada malam last sebelum aku menamatkan pengajian kat kolej ni aku dan beberaper member aku masuk laa asrama perempuan yang kat sebelah asrama aku tu. Memang dah lama pun kita orang nak masuk asrama tu cuma tak berkesempatan. Aku masuk dalam pukul 2 pagi laa. Tapi boring laa, dia orang semua tidur sopan. Pakai trak bottom lagi. Kalau pakai kain tu boleh jugak aku selak kain dia. Aku naik 3rd floor, aku nak tengok awek aku. Sampai ajer aku kat pintu bilik awek aku ni, pintu terbuka . Aku dah nak cabut dah, rupanya awek aku yang bukak. Terkejut awek aku nampak aku depan pintu bilik dia. Nasib baik aku sempat tutup mulut dia, kalau tak memang satu asrama laa bangun dengar dia menjerit.

Dia tanya buat aper datang sini. Aku cakap laa aku nak jumpa dia pasal aku masuk Universiti nanti baru jumpa lagi. Untuk pengatahuan korang kat 3rd floor tu cuma 2 bilik ajer yang ader orang, bilik lain kosong. Bilik awek aku ngan bilik depan dia. Aku tengok bilik depan dia dah gelap. Aku tanya room mate mana. Ogie jawab dah tidur. Aku ajak Ogie masuk bilik sebelah. Mula-mula dia tak nak, dia tanya nak buat aper? Aku jawab laa takut ader orang nampak nanti kena tangkap. So Ogie pun setuju. Kat dalam bilik tu laa aku baru perasan rupanya Ogie tak pakai bra. Aku dah mula stim tengok dia. Aku ajak dia duduk kat katil dalam bilik tu. Aku tanya "Ogie sayang saya tak?" Ogie jawab "mestilaa sayang." Aku beranikan diri "boleh saya cium Ogie?" Dia diam ajer. Aku tanya lagi "Ogie sayang Ajak kan?" Dia diam jugak. Aku pun beranikan diri, aku kiss mulut mulut dia. Dia still diam lagi. Aku cakap kat dia "ala jangan laa macam ni sayang." Lepastu aku kiss dia lagi, baru laa dia buka mulut dia sikit. Aku pun masukkan lidah aku dalam mulut dia. Aku dapat rasakan badan Ogie menggigil, aku pun menggigil jugak. Sama-sama tak pernah buat macam ni.

Lama jugak aku kiss dia. Lepas tu tangan aku makin berani pegang tetek dia. Dia agak terkejut gak. Tapi dia tak menghalang. Aku meramas-ramas tetek dia yang kecik tu. Lepas tu aku dapat rasakan puting dia dah menegang. Kemudian aku terus mencium lehernya. Dia seperti kegelian apabika lidah ku terkena lehernya. Aku pun baring kan dia atas katil. Mula-mula aku bukak cermin mata dia dulu. Lepas tu aku sambung kiss dia dan tangan aku pun masuk kedalam baju dia meramas tetek dia. Aku tengok Ogie semakin ghairah dan badan dia mula berpeluh. Aku bukakan t-shirt yang dia pakai. Aku cium tetek dia dan nyonyot putting kanan dia sambil tangan aku menggentel putting kiri dia.

Nafasnya semakin panjang. Kemudian aku mejilat putting kirinya pula. Awang aku yang dah mengeras ni rasa bagai nak pecah. Kemudian aku bukakan pula track bottom dia. Ogie diam sahaja seperti telah nyerahkan segala-galanya kepada aku. Aku nampak seluar dalamnya telah basah. Aku perlahan buka pantiesnya yang bewarna pink itu dan terserlah lah kemaluannya yang berbulu jarang dan halus. Aper lagi aku terus kangkangkan kaki Ogie dan terus mencium kemaluannya (Saper yang dah pernah cium cipap tahu laa macam mana bau dia). Sewaktu lidah ku terkena kemaluannya, pehanya menyepit kapala ku dicelah pehanya (kegelian agaknya). Aku teruskan mencium dan menyonyot kemaluannya sambil dia merenggek kesedapan. Lama jugak aku jilat kemaluannya lebih kurang 15 minit.

Selepas itu aku buka track bottom aku pula. Aku memang tak pernah pakai underwere waktu malam. Aku geselkan 'awang' ku pada kemaluannya. Terutama pada biji mutiaranya. Selepas itu aku halakan betul-betul kearah lubang kemaluannya. Kemudianaku tekan. Sempit kemaluannya. Aku tekan lagi tapi masih juga gagal menembusinya. Hanya kepala 'awang' aku sahaja yang terbenam. Dan kali ini aku tekan dengan kuat dan berjaya menembusi nya.Ogie menjerit kesakitan sambil ciba menolak pinggangku, namun aku permenahan dan menbiarkan 'awang' ku terbenam di dalam kemaluannya. Kemudian perlahan-lahan aku memulakan kayuhan. Dan Ogie mula merengggek kembali. Semakin laju aku mengayuh, semakin kuat lah renggekan ogie. Ku terus mengayuh, sehingga badan ku dan badan Ogie berpeluh-peluh. Memang kenikmatan nya tak dapat digambarkan.Semakin laju semakin nikmat. Oleh kerana kenikmatan yang teramat sangat hingga aku terpancut di dalam kemaluan Ogie. Lepas itu aku terus rebah di atas badan Ogie dan aku mecium mulutnya sekali lagi. Ku peluk erat tubuh Ogie kerana aku betul-betul cinta padanya. Aku tidak pernah merasakan sebegini
bahagia sepanjang hidupku.

Setelah penatku hilang aku pakai semula track bottom ku dan Ogie memakai pakaiannya semula. Kami keluar dari bilik tu sambil pmpinan tangan hingga sampai ke depan biliknya. Sebelum Ogie masuk biliknya aku kiss lagi mulutnya dan mengucapkan selamat malam kepadanya. Aku balik kebilik ku dengan gembira kerana aku telah dapat aper yang aku idam-idamkan selama ini.

Itulah pengalaman pertama aku melakukan hubungan seks. Selepas itu aku dan Ogie ader sekali lagi melakukan hubungan yang merupakan kali terakhir aku menjamah tubuhnya, kerana selepas itu Ogie telah meminta memutuskan hubungan dengan ku kerana dia telah jatuh cinta dengan lelaki lain. Walaupun aku masih menyintainya tapi aku terpaksa melepaskan nya dengan tabah. Sekarang sudah Hampir 2 tahun aku tidak melakukan hubungan seks. Sehingga sekarang aku masih gagal mencari penganti Ogie. Itulah pangalaman aku,dan kalau ader yang sudi berkenalan dengan aku boleh email aku kat namzy57@hotmail.com . Kepada Achar-Roll aku teringin sangat nak berkenalan ngan ko.


Nukilan