Sekretari kurang hajar

Hai kengkawan, Aku kembali setelah lama menanti pembaharuan di site sex melayu. Aku berpuas hati sebab citer aku pengendali sex melayu telah paparkan, pregnant lady. So kini aku kirimkan sekarangan lagi buat anda, peminat serta pengunjung laman sex melayu.

Jangan terkejut dengan tajuk cerita aku kali ini. Aku kini bekerja di sebuah institusi pengajian tinggi di Kuala Lumpur. Tempat ini dikendalikan dan dipunyai seorang Tan Sri yang boleh dikatakan ternama. Faham faham sahajalah, Number one punye orang kuat.

So, Aku ditugaskan untuk mengedalikan beberapa perkara di institusi ini. Tan Sri ini mempunyai seorang sekretari yang memang diakui seorang yang kurang ajar. Cara perwatakan dia dan cara bercakap dengan orang memng kurang ajar semuanya. Tapi, dari segi rupa pula, tak lah sekelas dengan Cindy Crawford atau Pamela Sue Anderson. Badan dia ni, lebih kurang 5 kaki 4 inch dan jalan dia agak kengkang sikit. Jandalah nak katakan.

Suka benar pakai lipstick merah menyengau yengau dan cat kuk tak pernah tinggal. So dia ni, jadi kurang ajar sebab boss dia, si tan sri ni, memang kurang ajar jugak. So dia ni terikut ikut ler. Dia suka stay back tiap hari, ntah apa kerja yang dia buat tapi masa tu bagai tak pernah cukup. Mulut dia pulak cabul and tak ubah pantat ayam.

So, satu ari, aku pun balik lambat. Aku terpaksa gunakan copy machine kat opis dia sebab copy machine dia clear . Dia ni dok kat corporate office dan aku plak di tempat lain. Corporate office ni kira, out of bounds lah nak katakan. Kata dia banyak benda sensetif yang tak boleh di ketahui orang. So aku ni bloehlah keluar masuk sebab aku ni kira mempunyai sedikit kuasa "Veto' lah nak katakan.

So, pada hari tu, aku pun pergilah ke corporate office ni nak photostat. Masuk aja kat situ, aku perhatikan semua pekerja lain di corporate office ni dah pun balik. So aku terus melangkah ke copy machine.

Elok aku sampai, si Khairul ( dia ni cina tapi aku berikan nama dia seakan akan nama ini, so sapa tahu, paham paham ajalah). So sesampai akukat machine copy tu, Khairul pun terserempak dengan aku. Dia nak pergi buat kopi kat pantry. Aku senyum ajalah kat dia.

Dia tetiba mendekati diriku dan bertanya apakah yang aku sedang lakukan. Aku pun tunjukkan kertas yang aku sedang photocopy. Pada hari tu, dia pakai satu dress baldu berwarna hitam yang menonjolkan lurah dada dia. "hai, kecik aja" kata hati ku. Mata ku memandang kepada tetek dia yang sebesar sebungkus nasi lemak 50 sen.

Sambil menghirup air kopinya, khairul terus memegang tangan ku dan bersenyum. Aku tersentak dan cuba menarik balik tangan ku. Maklumlah aku ni, laki orang nak katakan.

Dia terus tanya, "why u pulled your hand away?u scared ah?scared i will rape you ah?" dia tanya aku sambil bersenyum. Aik?tetiba cerita pasal rape, apa ni?tertanya hati ku.

Lepas tu dia terus meninggalkan aku menghala balik ke tempat duduk dia. Aku pun teruskan dengan kerja aku. Tetiba dia memanggilku untuk masuk ke tempat dia. Aku pun menyahut dan terus ke tempat dia. Dia sedang duduk di kerusi executive dia sambil mengangkangkan kaki dia. ternampak akupada seluar dalam warna hitam berlace dia.

Aku cuba memandang kearah lain tapi dia terus berkata,"lan, can u go an close the main door please. I have to show you something very private about the institute" aku pun tanpa was was terus tutup pintu main ke office dia.

Kawasan office dia agak tersembunyi dan aku pun terus kembali ke tempat Khairul. Tetiba dia bagi aku satu dokumen untuk aku baca. Dokumen itu berkenaan satu projek untuk kerajaan. Aku tertanya buat apa aku diberikan benda ini? Dia kata untuk aku membaca alihan bahasa dokumen itu.

Aku pun terus membaca. dengan tidak memerhatikan perwatakan dia. tetiba aku terasa tangan si khairul berada di bahu ku. aku tersentak dan memandang keatas (aku tengah duduk masa tu). dia tersenyum. aku pandang jauh kedalam mata dia. sambil tu, dia menurunkan badannya ke posisi menyangkung di depan ku. tangan dia terus ke zip seluar slack aku dan membuka zip itu dengan pantas. Aku tergamam. dia buka pula tali pinggang aku dan tersergamlah batang konek aku depan muka dia.

Dengan bersenyum, khairul terus mengullum batang konek aku dengan tidak berperikemanusiaan. Dijilat kepala konek aku dan dihisap batang aku macam hisap air pakai straw. Tangan dia memagang buah zakar aku dan dia pun menjilat buah zakar aku. Aku cuba meronta tapi lama kelamaan aku biarkan sahaja. Dah puas dia kulum konek aku dan konek aku, dia bangun dan melucutkan baju dia. tersergam pula badan dia yang kecik molek depan aku. Dia terus menaikankan badan dia keatas riba aku dan menyjah nujahkan cipap dia ke batang konek aku. Batang aku lebih kurang 9 inchi pun merasakan lapisan cipap si khairul.

Batang konek aku masih basah lagi dari air liur kuluman dia dan dengan bercampurkan air cipap dia, terus sahaja masuk kedalam cipap dia. Dia mula meronta macam naik kuda. kemudian dia menaikkan bontot dia dan menujahkan cipap dia kembali keatas konek aku. chlup, chlap! bunyi konek aku menujah cipap minah cina ni. tetiba dia menggeletar, lan, i am cummming dia kata. terus dia bangun dan menonggeng di depan aku..dia menyuruh aku jilat cipap dia sampai dia keluar air mani dia. aku pun terus menjilat. melahap cipap dia dia mengerang ..OOOOOOOooooooooooooo yesss! ooooooo ahhhhh ahhhhhh here it comes...... aku pun sedut lah cipap dia. banyak air mackcik ni.

Lepas tu, dia memusingkan badan dia mengalakan muka dia kat konek aku. Terus dia kulum. melahap lahap konek aku. aku cuba bertahan. tapi aku pun meletup. Aku katakan khairul...i am cumming... dia senyum dan meneruskan menghisap konek aku. aku pun mengeluarkan air mani aku yang agak banyak dan memenuhi mulut dia. dia tak melepaskan sikit pun airmani aku. dia telan semuanya. lepas aku dah lemah longlai, dia mula menggulum konek aku lagi. kali ni dia suruh aku pukul bontot. sampai merah cam nak keluar darah aku kerjakan. dia menjerit sakit tapi nak lagi. aku pun teruskanlah. tetiba dia bangun dan mendapatkan sekeping kkertas jenis keras dan menujahkan kedalam cipap dia. lepas tu dia suruh aku fuck lubang jubur dia pulak. aku pun terus lah... Hentak punya hentak, dia pun meletup. Aku pun...dah nak meletuptapi dia biarkan aja.Lepas aku menembak sepenuh air mani aku dalam lubang bontot dia, dia pun terus lepak. lemah longlai.

Lepas tu dia terus suruh aku keluar dari Bilik dia, siap maki aku lagi tu.!"hey fucker!now, u get out of my office!" aku pun tersipu sipu angkat seluar aku dan keluar. dia terus kunci balik bilik itu. aku cuba mendengarkan apa dia buat dengan mendekatkan telinga aku kat pintu. Yang aku dengar, AAAAAAAhhhhhhhh aaaaaaaa ooooooooooo sambil bunyi dia tarik nafas.Uih!! ganas perempuan ni. layan diri pulak.

Aku pun blah. Bila aku nak balik, tetiba aku nampak kereta Tan Sri ada kat depan bangunan ni. aik?aku ingatkan dah balik! rupanya belum. dia sebenarnya memerhatikan kerja khairul ngan aku tadi. rupa rupanya dia ada video camera (CCU). aku pun terasa malu dan blah. Ni mesti layan si khairul lepas aku dah layan.

Esoknya aku balik cepat, tapi cepat tak cepatlah, selepas aku layan dia lagi sekali. hehehehehehhe

Nak citer lagi?email aku kat jixerr11@yahoo.com only for ladies!balak tak
main!hehehehehehhehehe


Nukilan