Phone sex

Saya sebenarnya kerja shift jadi kerja tak pilih hari rehat. Tempat saya kerja ada telefon so kadang2 ramai juga orang telefon termasuklah pompuan. Pada suatu malam masa saya kerja malam adalah satu panggilan yang tak saya duga. Seorang pompuan telah telefon dan bertanya kepada saya tempat saya berkerja jadi sayapun beritahulah segalanya. Tapi........ malangnya dia pulak tanya yang pelik2 pada saya. Saya suka berterus terang bahawa saya ada gatal sikit kalau pompuan telefon. Dia kata tak apa asalkan kita seronok sebab dia dah kahwin dia kata. So saya pun mula lah bergayut dengan dia ni........ namanya puan nor (nama samaran). Nor ni dah kahwin tapi belum ada anak lagi dan husbandnya outstation dan disebabkan boring seorang di rumah maka dia diallah saja nombor yang dia fikir dia kata.

So........ sayapun mulalah dengan celoteh saya. Saya tanya nor cuba kiss saya dalam telefon dan dia tanya macam mana saya pun beritahu leeee kat dia. Lepas itu saya tanya dia boleh tak kita main dan diapun tanya main macam mana lagi............ so saya explain leeee ngan dia ni apa harus dia lakukan.

Mula2 saya suruh dia pegang buah dadaya dan ramas serta picit perlahan-lahan, dia ikut saja. Kemudian saya suruh dia gentel2kan teteknya sampai ianya keras dia ya..ya... Lepas saya tanya dia macam rasa, nor kata bestnyaaaaaa....... Lepas tu dia tanya saya apa yang saya buat saya bilang ngan dia saya sekarang tengah gosok batang konek saya, dia bilang ooooohhhhhhhhh beestnyaaaaaaaa kalau dia dapat pegang dan hisapkonek saya tu.. Lepas tu saya suruh dia pegang pula pada cipapnya nor kata ok lagiiiiiiii.Saya beritahu dia supaya ramas2 kat situ perlahan-lahan, nor kata ok baaaaaannnng.. Suara nor ni dah tak tentu lagi mungkin dia sudah merasa kenikmatannya. Kemudian saya suruh nor supaya memasukkan jari ke dalam lubang cipapnya, nor ikut saja. Saya suruh dia memulakan adegan sorong tarik dgn perlahan-lahan........or kata ooooooooooooohhhhhhhhhhh sedaaapppppppnyaaaaaa.................. aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Nor bilang air mazinya dah banyak keluar. Saya bilang ngan dia supaya teruskan saja sampai klimaks. Saya pun mengambil peranan sambil berbisik dalam telefon dengan kata yang memberansangkan nor supaya dia cepat klimaks. Baaaaaannnnnnnnnngggggggggg masukkkkk bbbbbbbaaaaaannnnnnnnnn kata nor kpd saya dengan suara yang tersekat-sekat. Saya pun menyahut kata2 nor yyyyyaaaaaaaa saaaaayyyyyaaaanggg sabar kata saya kepadanya. Teruskan saja kata saya kepada nor. Macam saya tanya kat nor. Nor bilang dia suka main doggy nygan suaminya, juga suka hisap konek hingga airnya keluar dan terus telan air mani tersebut untuk kesihatan kata. Saya beritahu nor saya suka hisap dan jilat cipap pompuan supaya merasa puas. Lepas tu saya pun terdengar suara yang agak kuat sedikit dari biasa aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh saya dah sampai baaaannnnnnnnggggggg kata nor kpd saya. Lepas tu kami rehat seketika sambil berbual cerita yg sama saja iaitu pasal sexxx. Saya masih lagi menggosok batang konek saya dan saya bilang ngan nor air saya belum keluar lagi. Nor kata sabar dulu nanti kita main lagi ok. Saya pun menjawab tanda setuju maka kami terus kan lagi berbualan sex kami sampailah saya keluar air mani kali pertama pada malam itu.

Saya merasa puas pada malam itu dan tak sedar rupanya malam sudah menghampiri siang. Saya beritahu nor supaya dia telefon ngan saya lagi dan sambungkan permainan kami. Nor kata boleh tapi kalau suaminya balik dia akan beritahu saya mengenainya. Sebenarnya ramai juga pompuan telefon kat tempat saya kerja saya layan sama saja. Saya tak kisah isteri orang, janda atau anak dara yang nak buang gian semua saya sapu bersih bila bergayut pasal sex di telefon. Janji air miang saya keluar pada masa itu. Itulah salah satu pengalaman sex semasa saya bertugas malam yang pernah saya lalui dan banyak lagi pengalaman yang saya alami semasa bertugas malam. Untuk kali setakat inilah sahaja harap berjumpa lagi di lain lembaran. Bye2............


Nukilan