Rin

Alkisah....saya ni termasuk dalam golongan orang2 yang sangat bernasib baik. Dilahirkan dalam keluarga yang serba serbi cukup, mewah dan ditatang seperti minyak yang penuh. Membesar dalam keluarga orang berada ni lain sikit. semua orang sayang kat kita dan peluk cium adalah perkara biasa walaupun kita ni dah besar.

Cerita bermula....semasa saya form 5 saya telah ada segala-galanya dalam bilik saya. tv, cd player, vcd, viewcam dan apa saja keperluan remaja. dan nak tahu anak orang kaya kalau bawak balik kawan dia pegi mana...hah..terus masuk bilik, tak kira laki2 atau perempuan. ayah ibu? mereka tak kisah (kalau larang nanti kata kolot).

Rin..sepupu saya yang sebaya dengan saya dan cun melecun ni sangat 'attached' dengan saya (anak orang kaya tak boleh kawan sebarangan. pegi sekolah sama, ko-korikulum sama, shopping pun sama. pendek kata rin senang bila dengan saya dan begitulah sebaliknya.

Satu hari tu (cuti krismas dan ayah ibu pegi lawat kakak kat usa), rin datang kat rumah dan bawak cd kata dia best punya. masuk bilik terus on vcd puh...budak melayu main blue beb. rin kata tu kawan dia. diaorang video filmkan aksi diaorang. so kami berdua pun tengoklah dan ketawa kekekek pasal budak2 bukannya pandai sangat main.

Bila cerita dah habis saya kami berpandangan sesama sendiri dan rin sambil tersenyum menanggalkan semua pakaiannya dan 'oh my god' dengan kulit rin yang putih melepak, tetek yang mengkal dengan putingnya yang merah susu, punggung rin yang padat, bulu 'student' dan badan rin(body anak orang kaya) tak de tanda2 kudis ke ape ke. 'rin dah lama tunggu reed offer tapi lambat sangat dan sekarang rin serahkah tubuh badan rin pada reed dan hanya reed' rin memulakan bicara.

Darah muda telah menguasai kami dan rin secara perlahan-lahan membuka pakaian saya satu persatu. bila terlondeh jer seluar saya rin merenung lama kearah konek saya sambil menelan air liur. rin tersenyum sambil memandang saya dan saya senyum (macam bagi green light) dan rin memasukkan konek kedalam mulut dia. 'emmmmmhh...' saya mengerang kerana pertama kali konek kena kulum. rin mengulum, menjilat dan mengulum dan menjilat. fuh..

Selesai adengan mengulum kami berkucupan dan lidah kami saling bertukar posisi. aku menjilat seluruh badan rin dan sampai saja ke lurah rin 'om my god' satu pemandangan yang indah sekali (bagi akulah)pantat rin sungguh bersih dengan bulunya yang cantik dan biji kelintinnya yang kemerah-merahan. darah muda aku menyelinap dan secara rakus aku menjilat pantat rin dan rin dah macam orang tak tentu arah dan mula cakap jerman. bila aku nyonyot dia punya biji kelintit rin punya badan melentik dan lepas tu dia kepit kepala aku dengan peha dia (sakit..)dan aku terus menjilat.

Rin tarik rambutku dan kami berkuluman lidah kembali dan 'it's about time' kata rin. aku pun memasukkan konekku kedalam pantat rin. korang boleh bayangkan mana boleh masuk..dara. dan adengan seterusnya hmmmm....tekalah sendiri. aku pecah teruna rin pecah dara. fair & square. dan lepas tu aku dengan rin melakukankannya dimana saja yang sempat dan kadang dengan kawan2 perempuan rin (tetap anak orang kaya). dan kalau korang nak tahu anak2 orang kaya ni yang perempuan umur 15/16 tu dah experience sangat.

Dan yang lelaki tu kalau nak kahwin hati2 dengan anak orang kaya......


Nukilan