Tibai member sekolah

Kat sek aku ader sorang awek tuuu.... Badah dier pehhhhhhh.. Satu ari tuuu aku dpt la ber kenalan ngan dier.. Nama dier S. Die duduk ngan nenek dier. Die baru pindah kat sini. Dier cakap die kena buang sek kat nogeri N. Itu yg dier duduk kat sini samer ngan nenek die.
Nak jadi cerita satu ari tu aku jumpa dier kat belakang sek. Tengah isap rokok. Aku sergah la die... Aku ugut nak bagitau pengetua... Die merayu kat aku.. Aku kata lehh tapi kena ikut cakap aku laaaa... Die kata ok....

Satu ari tu umah aku clear jadik aku suruh la die datang umah aku.. Aku kata datang sorang-sorang sajer... 10 minit selepas itu die datang... Aku ajak la masuk bila aku lihat keadaan luar umah aku clear... Die datang pakai seluar ngan baju fit apa lagi bangun laadik boboi aku..

Memula aku pasang tape blue utk di pertonton bersama...... 10 minit lepas tu aku lihat die semacam jer... Apa lagi lauk depan mata... Aku tak tunggu lama.... Aku terus peluk die.. Aku tengok die rilek jer.... Apa lagi aku seruh la die bogel... Die ikut jer macam kena pukau... Aku terus la gomol dieee.... Aku isap puting die. Aku dengar dia mengeluh...!

Lepas tuy aku turun bawah sikit.. Aku tengak pantat diee puuuuuuh...! Bulu die macam baru trim jer.. Apalagi tanpa membuang masa aku jilat sampai abis air die... Lepas tu aku lag bogel. Aku suruh la die hisap.. puuuuuhhhh die hasap macam cerita blue yang aku pasang tuuuu....

Aku dah tak tahan. Apa lagi, aku suruh la dier baring.. Lepas nie sap lakauu..! Memula aku masuk slow-slow jer. Aku rasa macam tak der halangan jer.. Sah die dah takde dara.. Lepas tu aku pun bantailah laju-laju... Die punye nyerit macam org nak bersalin...!

Lepas tu aku suruh lak die menongeng. Apa lagi, aku bantai laaaa.. Stail nie best sikit. Kira2 10minit die jerit-jerit yang die nak sampai klimaks....! Apa lagi, aku bantai la laju-laju.... Pas tu aku baring dan suruh die naik kat atas aku.... Kira 5 minit lepas tu aku rasa nak sampai lak..

Aku pusingkan badan aku dah aku arah pistol air ku kat mulut die... Apa lagi, meletup la gunung aku... Aku suruh die jilat sampai abis...

Ok la cite aku ni sampai sini jer. Nanti aku cerita lak aku kelahkan die berramai-ramai.


Nukilan