Kakak Iparku sayang part 2

Kini baru aku mengetahui bahawa kak Tini merupakan seorang isteri yang cukup hebat. Tapi yang hairannya mengapa dia masih menghadapi masalah dalam hubungan kelamin. Hairan.!!!! "Kak maaf zul Bertanya"?,Kenapa Zul?? Zul hairan kenapa abang tidak menghiraukan kakak, sedangkan kakak seorang yang hebat,!!.Itu pada Zul kak seorang yang hebat tapi tidak pada abang kau". "Mungkin abang lan kau dah dapat yang lagi hebat dari kak, siapa tahu..

Kami berbual sambil menonton Tv. Kami berdua menjadi semakin mesra.aku dah cukup berani mengusik Kak Tini dengan meraba-raba buah susunya yang dah dihisap oleh tiga orang anak.Malam ini merupakan malam pengantin kami berdua. setelah semua anak buah aku tidur kak Tini datang kepada aku dan duduk di sebelah aku. Zul mari kita masuk bilik, berderau darah aku, awang dalam kain dah terpacak dah. "Nanti sekejap Tini, apa kata kita tengok blue film dulu",soal aku. Cerita apa yang zul ada."macam-macam kak" Indonesia ada, siam ada, india ada, jerman ada, negro pun ada.dan yang paling best melayu punya.kak nak yang paling ganas sekali,ada tak? Ada don't worry.

Aku keluarkan gambar sex perempuan dengan binatang, terbeliak biji mata kak Tini tengok film nie. part yang paling best waktu anjing dengan perempuan.mula-mula kecil saja konek anjing tuu,masuk jer dalam burit perempuan tuu, koneknya dah mula kembang, menjerit perempuan tuu.aku tengok kak Tini mengusap-usap pukinya.dan apa juga babak perempuan melancap menggunakan kote palsu.tak lama kami menonton film tuu, kerana masing-masing dah naik sheikh dah waktu itu. aku tengok kak Tini pergi ke dapur.tak tahu aku kenapa,sekejap kemudian dia berdiri dihadapan pintu bilik dan mengajak aku masuk bilik, aku seperti robot dan tanpa sepatah perkataan,terus kebilik tidur kak Tini.

Kak Tini membuka Lampu dan beliau terus merangkul tengkuk aku,dan kami berciuman dengan rakusnya.Entah berapa banyak air liur Tini aku telan.Sambil megusap-usap badan kak Tini aku membuka bajunya perlahan-lahan diikuti baju dalamnya yang lusuh.Aku terus menggomol buah susu Kak Tini seperti anak yang dahaga.hanya rengetan sahaja yang keluar dari mulut kakTini. AHHHH!AAAHHH!AAAHHHH!sedap Zulll!!!SedddddaaaapppABBBAAANGGG Zulll!!! AHHHH !!!AAAHHHH lagiii!lagiii!gigit puting Zul!!!YYAAA AAHHH sedapppnyaaLLAGGII Zuulll !!kuat lagi Gigit AAAHHH!!!!.perlahan-lahan aku melondehkan kain batik kak TIni.Tangan aku terus menjalar masuk ke dalam seluar dalam kak Tini.Aku terus mengusap Punggung Kaka Tini yang montok dan gebu itu,sambil meramas-ramas dengan kedua-dua belah tangan aku.aku terus menggosok-gosok lubang keramat Kak dengan mengentel biji kelentiknya.kak Tini kini seperti seorang bayi yang baru lahir dengan tiada seurat benangpun atas badannya. Kain pelikat aku semakin tinggi,dan diuraikan oleh kak Tini.batang ku terus menjadi sasaran kak Tini yang sememangnya haus dari tadi lagi."Zul lakukan seperti dalam filem tadi.Lakukan apa sahaja yang Zul mahukan"tolong Zul, kak dah tak tahan lagi nie,tolongg Zull.

Rupa-rupanya sekejap tadi kak Tini ke dapur ingatkan buat apa rupa-rupanya dia mendapatkan timun rupanya.besar jugak timun itu. aku faham maksud kak Tini. dengan timun itu, perlahan-lahan aku mengusap lubang kak Tini.sedikit demi sedikit aku menekan masuk dalam lubangnya.Ahhh!!ahhh!ahhH!sakit Zull! perlahan!!!ahhhH!sedapp!!sedapnya!!!lagi zul dalam lagiAAAHHHHGGGG!!!! kuat kemutan kak Tini hingga lebam buah timum itu.Dalam kesedapan buah timun itu kak Tini dak capai klimaksnya.banyak juga air yang mengalir keluar dari lubangnya.aku yang sememangnya dah stim gilaaa dari tadi terus menjilat lubang kak Tini.Mungkin simpati kak Tini kepada aku, dia juga mendapatkan batang zakar aku dan terus mengulum-gulum seperti ais krim pop.aku terus mengusap-usap lubang yang dah ternganga disebabkan pukulan timum. aku mengambil timun tersebut dan terus mengalihkan badan kak Tini dan kali ini sasaran aku adalah lubang punggungnya plak.dengan menggunakan air liur aku sebagai pelincir aku menjolok perlahan -lahan batang timun tersebut dalam belakang kak Tini.

ARRRKKHHHH!!!ZZZZZUUUULLLLLLL!!!!!sakitnyaaaa!!!!ahhhhh!!!!!ZZZUUULLLL !!

Dengan penuh berhati-hati aku menjolok lubang bontot kak Tini.Dalam keadaan sekarang aku tidak lagi meghormati kak Tini sebagai Kak ipar aku tetapi sebagai isteri aku ,jadi sebagai seorang isteri dia perlu itu pada perintah aku. aku tidak menghiraukan jeritan kak Tini, aku teruskan juga. lama-kelamaan kak Tini menjadi semakim ghairah dam mula menyukai cara aku ini. Plop!plap!plop!plap bunyi buah timum dalam bontot kak Tini.sekali lagi kak Tini capai klimaksnya.dan kini giliran aku pulak.Lubang puki kak Tini terus menjadi sasaran aku kali ini.setelah puas menghisap air puki kak Tini aku terus menghunuskan pedang aku dan melayarkan bahtera cinta aku pada Kak Tini.

Aku terus menjolok batang aku dengan rakusnya dan sememangnya aku cukup stim pada waktu ini dan aku perlu lakukan dengan bijak supaya tidak kecewa plak nanti.aku terus menghenjut naik turun,naik turun batang aku dalam lubang puki Tini.aku menggigit-gigit puting tetek kak Tini dengan lahapnya,habis kedua-dua belah teteknya bengkak kena gigit dengan aku. aku menjadi semakin high dan terus menekan sedalam-dalm yang boleh untuk mencapai klimaks pada malam ini.dan AAAAHHHH!!!!AAAHHHH!HAAHHHHH!!!!terpancutlah air aku .dan aku cukup puas pada kali ini,kerana berjaya melakukan dengan tenang tanpa rasa bersalah. aku terus terlelap atas badan kak Tini.begitu juga dengan beliau .aku membiarkan sahaja pelir aku berada dalam puki kak Tini pada malam itu.

Kami telah mengulanginya pada awal pagi ,ketika waktu subuh. dia isteri ku yang aku sayangi, Tini. Aku merancang untuk memberi sesuatu yang lebih istimewa pada Kak Tini suatu hari nanti, dengan memperkenalkan rakan aku Mr Singh bersam binatang kesayangannya.


Nukilan
"Unknown"